обратно

Стажантска програма в отдел "Оперативно обслужване на частни клиенти"


Питаш се с какво ще се занимаваш като стажант при нас?

Основните дейности, в които ще се включиш са свързани с подпомагането на нови проекти за оптимизация на процеси в обслужването на продажби. Промяна на процесите и тяхната ефективност, както и да участваш в организирането на своевременното разрешаване на всички ескалирани казуси от търговците в точките на продажба. Ще се запознаеш с логистичните процеси на компанията и участваш в разпределението и зареждането на търговска стока към на магазините. Ще подпомагаш дейността на отдела чрез изготвяне на отчети и предложения.

Ние ще се радваме да бъдем твой партньор в първите стъпки от кариерата ти.

Ако целта ти е:
  • да придобиеш нови знания и умения в областта на проекти и обслужване на продажби;
  • да подпомагаш основни дейности в съответния отдел;
  • да покажеш иновативен подход и да развиеш потенциала си.

И притежаваш:
  • желание и мотивация да опознаеш бизнеса;
  • отговорност към поставените цели;
  • прецизност, ангажираност и внимание към детайла;
  • основни познания в областта на обслужването на продажби;
  • отлична компютърна грамотност – MS Office(Еxcel);
  • работно ниво на владеене на английски език;

Ние ти предлагаме:
  • платен стаж;
  • граждански договор;
  • ангажимент от 3 до 9 месеца;
  • богат каталог от вътрешни обучения;
  • служебен транспорт;
  • фитнес, йога и масаж на работното място.

Стажантската програма е целогодишна, стажът е заплатен, а продължителността му може да бъде от 3 до 9 месеца.

Кандидатствай като попълниш електронния формуляр и не забравяй да прикачиш
мотивационното си писмо.


Ако имаш въпроси, свързани с обявата, моля свържи се с Таня Костадинова /tanya.k.kostadinova@a1.bg/.

Социалните придобивки за тази позиция сa:


Краен срок за кандидатстване: 02 Септември 2022
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.