обратно

Специалист "Техническо обслужване - фиксирани услуги"


Екип специализиран в разрешаването на технически проблеми при клиентите на фиксирани услуги.
Познава и успешно поддържа всички технологии за телевизия (IPTV, DTV, DTH, Xplore TV, Smart TV), интернет (DOCSIS, LAN, GPON) и телефонна услуга (VoIP). Обслужва предимно случаи постъпили като заявки в отделните системи и/или трансфер от друго звено, както и вътрешни консултации от техническо естество и свързани с фиксираните услуги предлагани от компанията. Комуникира директно със следващите съпортни звена от техническите структури. Участва в имплементирането на нови услуги, устройства и решения.


Ако искаш да:
  • си част от най-динамичната дирекция – Обслужване на клиенти
  • не си на първа линия, а да работиш като специализирано второ ниво в отстраняването на технически проблеми
  • разшириш знанията и уменията си в диагностиката и разрешаването на технически проблеми
  • се докоснеш по-отблизо до различните технологии и устройства, чрез които компанията ни предлага фиксирани услуги
  • имаш възможност да надградиш техническите си познания с такива за поддържка на мобилни и/или ITS и ICT услуги

И притежаваш:
  • познания за предлаганите фиксирани услуги и опит в разрешаването на технически проблеми
  • умения за работа с използваните в компанията билинг, тикетинг и мониторинг системи
  • практика в прилагането на стандартите за комуникация с клиентите
  • ориентирано към клиентите мислене и поведение
  • способност да работиш в екип
  • висока самоорганизация, дисциплина и отговорност
  • и най-вече желание да учиш

Кандидатствай сега!

Ако искаш да научиш повече за позицията можеш да се обърнеш към Йордан Маджиров /yordan.madzhirov@a1.bg/.

Социалните придобивки за тази позиция сa:


Краен срок за кандидатстване: 23 Декември 2022
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.