Информация
Сервизно обслужване на устройства
Сервизно обслужване на устройства
При предоставяне на устройство за ремонт, ще получиш индивидуален номер и парола чрез SMS, с които можеш да проверяваш статуса на сервизната поръчка по всяко време в мобилното приложение Моят А1 или на нашия сайт тук.
Срокът за изпълнение на ремонтните дейности е 30 календарни дни. Моля да се запознаеш подробно с пълните гаранционни условия, описани на гърба на гаранционната карта. Гаранцията не се отнася за приложените в търговския комплект аксесоари, в това число: зарядно устройство, акумулаторна батерия (дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, описани в ръководството за потребителя към устройството). Гаранцията не важи в случай на:
В такива случаи ремонтът е за сметка на клиента.
Клиентите, които използват Apple устройства е нужно задължително да изключат функцията Find My iPhone /FMI/. Ето как става това:
Изключване от самото устройство:
Изключване от страницата на iCloud:
Ако има затруднение с паролата за Apple ID, може да се заяви нова. За целта се отива на https://appleid.apple.com, откъдето се избира опция “Forgot Apple ID or password”. На посочен e-mail адрес ще се получи линк за промяна на паролата.
Ако има затруднение и с Apple ID, и с паролата е нужно да се свържеш директно с Apple, от където да изключат функцията Find My iPhone.
За да спестим твоето време и да те улесним максимално, на разположение е информация за най-често срещани проблеми и какво може да се направи без намесата на сервиз:
Ако ремонтираш устройството си извънгаранционно в оторизираният ни партньор срещу заплащане, то гаранцията се възстановява до оставащия първоначален срок. Важи за устройства Apple, Samsung, Huawei, Alcatel, Nokia, Lenovo, Motorola, Sony, ZTE.
Понякога се случва устройството да се счупи или намокри неволно. За такива случай А1 България предлага Застраховка Моят телефон. Виж повече информация на www.a1.bg/zastrahovka-moyat-telefon
В случай, че искаш да предоставиш за ремонт мобилен телефон, таблет, лаптоп или аксесоар/джаджа, можеш да подадеш заявка за сервизно обслужване в най-близкия А1 магазин. Това може да е различен А1 магазин, от който е закупено устройството. За времето на гаранционния ремонт може да се ползва оборотно устройство, предоставено от А1 България напълно безплатно и при определени условия. За сервиз се предоставя само устройство и батерия. Не е нужно то да е придружено със зарядното устройство, освен ако проблемът не е свързан с него. Останалите аксесоари и кутията също не са нужни.
Устройството следва да се предостави със следните документи: гаранционна карта и финансов документ, доказващ покупката – касов бон или фактура. След изпълнение на сервизната поръчка, ще получиш устройството от същия А1 магазин, където първоначално е предоставено за ремонт.
Виж всички полезни съвети по-горе, които да предприемеш преди да оставиш твоето устройство за диагностика и ремонт. Това ще ни помогне да извършим сервизното обслужване лесно и безпроблемно.