My A1

Благодарим ти, че си наш лоялен клиент
Играй и печели в Моят А1


С Моят А1 винаги печелиш време и управляваш удобно и лесно своите услуги. Сега печелиш и награди! Влез в Моят А1 и завърти колелото с моментни бонуси и възможност за участие в теглене на предметни награди.

С Моят А1 винаги печелиш повече!

Участвай и се регистрирай за седмични награди - 5G смартфон Samsung Galaxy A23 5G и безжични слушалки TCL.

Виж общите условия на кампанията тук
  • За да участваш в кампанията трябва да имаш регистрация в Моят А1 с ползвателски или титулярен профил. Ако нямаш регистрация, виж как можеш бързо и лесно да си направиш като последваш линка;

  • В кампанията имат право на участие само ползватели или титуляри на А1 услуги, които са активирани преди 01.11.2022 г. и активни към датата на теглене и предоставяне на наградите

  • Всеки участник има право на едно участие на ден в кампанията.


Как да участвам


    1. Стъпка 1: Влез с регистрация в Моят А1

      1 icon
    1. icon 2

      Стъпка 2: Завърти колелото с моментни бонуси и възможност за участие за теглене на предметни награди

    1. Стъпка 3.1: Ако спечелиш моментен бонус, можеш да го подариш на свой приятел

      3.1 icon
    1. icon 3.2

      Стъпка 3.2: Ако спечелиш участие в теглене на предметни награди, избери номер на A1 услуга от своя профил

    1. Стъпка 4: Регистрирай се за тегленето на предметната награда

      4 icon

Награди


Моментни бонуси

Влез в Моят А1 и завърти колелото с моментни бонуси и възможност за участие в теглене на предметни награди.

Предметна награда смартфон

Участвай в тегелене на предметни награди: 5G смартфон Samsung Galaxy A23 5G

Предметна награда слушалки

Участвай в тегелене на предметни награди: безжнични слушалки TCL

Често задавани въпроси

    • Къде мога да участвам в кампанията?

      Свали от Android market или App store и се регистрирай в мобилното приложение Mоят A1 или в уеб портала Mоят A1 на www.a1.bg. След като влезеш в своя профил, ще видиш страница през която можеш да се включиш в кампанията. Не забравяй да добавиш своите А1 услуги в профила си, за да имаш възможност да участваш и за предметните награди.

      Ако вече имаш регистрация и ползваш мобилното приложение, трябва само да се увериш, че си с последната актуална версия (в Google Play Store/ App Store) и да влезеш в профила си.

    • Кой може да участва в Кампанията?

      Право да участват имат:

      • физически и юридически лица, които не се обслужват от Акаунт мениджър, и които имат регистрация в Моят А1 с титулярен или ползвателски профил;
      • ползват електронна съобщителна услуга от А1 (без значение дали са титуляри), която е активирана преди началната дата на Кампанията – 01.11.2022 г. и е активна към датата на теглене и предоставяне на Награда.
    • Защо не ми се появява страница с възможност да участвам в Кампанията, когато съм в Моят А1?

      Има няколко причини, поради които не виждаш промо страницата на Кампанията:
      1) Не си обновил мобилното си приложение с последната актуална версия.
      2) Да не си влязъл като регистриран потребител в Моят А1 (с потребителско име и парола);
      3) Когато си влязъл в приложението и при визуализиране на страницата за кампанията си избрал една от следните опции: „Пропусни сега“, Пропусни днес, „Не искам да участвам никога „При избор да отложиш участието си в играта за по-късно, можеш да се включиш в нея през бутон “Моят А1 ти е на късмет”, на главния екран при влизане в Моят А1. Ако избереш опцията да не участваш никога в играта, няма да виждаш повече промо страницата за Кампанията. Препоръчваме ти да обмислиш преди да избереш тази опция.
      4) Ако си бизнес абонат обслужван от Акаунт мениджър или ползваш на предплатен мобилен интернет.

    • Мога ли да участвам само за моментни дневни награди/ само за предметна награда?

      Попадането на сектор предоставящ възможност за участие в теглене на предметни седмични награди е на случаен принцип. Ако попаднеш на сектор предоставящ бонус пакет, не е задължително да се възползваш от него, можеш да го откажеш като натиснеш бутон „Откажи“.

    • Мога ли да участвам в Кампанията, без да имам регистрация в Моят А1?

      В кампанията имат право да участват дееспособни физически лица, които имат регистрация в Моят А1 с титулярен или ползвателски профил и ползват електронна съобщителна услуга от А1, която е активирана преди началната дата на Кампанията – 01.11.2022 г. и е активна към датата на теглене и предоставяне на награда.

    • На кого мога да подаря спечелен бонус пакет?

      Ако ти се падне сектор предоставящ бонус пакет, той може да бъде подарен на мобилен А1 номер на абонаментен план за гласова услуга. Ако не желаеш да се възползваш от сектора, можеш да го откажеш като натиснеш бутон „Откажи“.

    • Колко пъти мога да играя за бонус пакети по време на Кампанията?

      Един Участник може да участва, спечели, активира бонус пакет или да се запише за участие в теглене на предметни награди (спрямо сектора на който попадне) по един път на ден (от 00:00ч. до 23:59 часа ). При попадане на сектор за участие в теглене на предметни награди и избор на една услуга от падащото меню, отговаряща на условията, то тя може да участва само веднъж на ден за предметните награди, без значение в колко профила е въведена.

    • Мога ли да подаря спечелен бонус пакет на друг и на кого?

      Бонус пакет може да бъде активиран на един А1 мобилен номер на гласова услуга на абонамент.

    • С каква валидност са бонус пакетите?

      Всеки един от бонус пакетите е валиден за 24 часа след активацията.

    • Как ще разбера, че бонус пакетът който съм спечелил/а е активиран?

      Активацията ще бъде факт до 24 часа, а номерът на който е активиран бонусът ще получи SMS нотификация с условия на ползване.

    • Как се изчерпват МВ от бонус пакетите, ако тарифният план има/няма включен обем МВ?

      Ако включеното в бонус пакета потребление не бъде използвано в рамките на срока на валидност, неизразходваната част не се прехвърля за следващ период. Ако тарифният ти план включва определен обем мобилен интернет, включеното в бонус пакета потребление се изразходва с приоритет. Ако тарифният план не включва определен обем мобилен интернет и бонус пакетът с включени МВ на максимална скорост бъде изразходван преди изтичане на срока му на ползване, скоростта на връзката се намалява до 64 Kbps., до изтичане срока на ползване от 24 часа, след което се прилагат условията на тарифния план.

    • Как се изчерпват националните минути и SMS-те към мобилната врежа на А1 от бонус пакетите, ако тарифният план има/няма включен такъв обем?

      Ако тарифният ти план не включва определен обем национални минути/SMS-и към мобилната мрежа на А1, и обемът от бонус пакета бъде изразходван преди изтичане на срока му на ползване от 24ч., след изчерпването им се прилагат условията на тарифния план.

    • Мога ли да ползвам бонус пакет с МВ, SMS или национални минути за роуминг в ЕС?

      Бонус пакетите с национални минути са валидни за ползване в България и за роуминг в ЕС, спрямо Условия за роуминг в ЕС.

      Бонус пакетите с МВ и SMS са валидни за ползване само в България и не могат да се използват в роуминг.

    • Как мога да се запиша за участие в тегленето на предметни награди?

      Ако ти се падне участие за теглене на предметна седмична награда, избери А1 услуга от падащото меню, активирана преди 01.11.2022 г. и след избор на бутона „Напред“ ще стигнеш до регистрационна форма, за да заявиш участието си в тегленето. Ако не желаеш да участваш, можеш да откажеш чрез бутон „Откажи“.

    • След като веднъж избера ползвана от мен услуга и попълня регистрационната форма, с която да участвам за предметните награди, нужно ли е при всяко влизане да въртя колелото и при попадане на сектор за участие в теглене на предметни награди да въвеждам отново услуга и да попълвам регистрационната форма?

      Ако веднъж вече си избрал А1 услуга отговаряща на условията и си попълнил регистрационната форма с необходимите данни, не е нужно да попълваш регистрационна форма всеки път когато участваш. Ако прецениш, че искаш да напарваш редакция последвай линка “Редактирай“.

    • Мога ли да се регистрирам за предметните награди с повече от една услуга на мое име?

      Всеки ден, в който попаднеш на сектор с участие в томбола за предметни награди, можеш да участваш с една от твоите услуги, които си въвел в профила си в Моят А1, които отговарят на условията на кампанията. Трябва само да избереш желаната услуга от падащото меню и да попълниш регистрационната форма.

    • Ако спечеля смартфон и/или слушалки, по какъв начин ще бъда уведомен?

      Ще се свържем с теб на телефонния номер посочен в регистрационната форма за участие в Кампанията.
      Ако не успеем да се свържем с теб, и не върнеш обаждане до 3 дни от първото позвъняване, загубиш правото да получиш наградата.
      За това е важно, при попълване на регистрационната форма да въведеш пълна и точна информация за контакт.

    • Ако спечеля предметна награда (смартфон/слушалки ), в какъв срок ще се свържете с мен и ще я получа?

      В срок до 5 (пет) работни дни след датата на определяне на Участник, който печели дневна или голяма награда същият ще бъде информиран от Организатора за спечелената награда и начина на получаването ѝ чрез обаждане на телефонния номер, посочен в регистрационната форма за участие в Кампанията. Ако Участникът не бъде открит и не върне обаждане до 3 дни от първото позвъняване на телефонния номер от регистрационната форма за участие, същият губи право да получи награда. За начало на периода за реакция ще се счита датата на първото позвъняване за уведомление за спечелена награда. Предметните награди могат да бъдат спечелени само от А1 потребители, с услуга активирана пред старта на кампанията – 1.11.2022г. Виж пълните условия на кампанията ТУК.

    • Как ще получа спечелената награда?

      Смартфон/слушалки: Предоставя се чрез куриер, след като е установен контакт с печелившия участник, на мобилния номер оставен за връзка в регистрационната форма.

    • Какви данни трябва да предоставя, ако се свържете с мен, че съм спечелил голяма награда?

      След като се свържем с теб на посочения в регистрационната форма телефон за контакт, трябва да предоставиш следните данни, които са необходими за получаването на Наградата: три имена, телефон, адрес за доставка на Наградата и навършени години.

      Преди получаване на Наградата следва да попълниш и подпишеш декларация и протокол за получаване на наградата и да се идентифицираш с представяне на лична карта.