Новини

Медия център

обратно

А1 започва кампания за дигитална солидарност, за да помогне на хората да ограничат социалните си контакти


Компанията подарява безплатен достъп до над 200 ТВ канала и 10 000 МВ мобилен интернет, за да стимулира клиентите да останат по домовете си
 
Магазините на телекома продължават да работят с намалено работно време и ограничения за едновременен достъп на клиенти
 
А1 започва кампания за дигитална солидарност с клиентите си, която има за цел да ги насърчи да останат по домовете си и да не поемат излишни рискове от разпространение на коронавирус. Първата стъпка от кампанията е, че от 16 март (понеделник), в рамките на 30 дни, А1 ще предостави безплатно на своите ТВ клиенти над 200* ТВ канала. Те ще бъдат отключени за клиентите, без значение на какъв абонаментен план са били преди извънредното положение.
 
Александър Димитров, главен изпълнителен директор на А1 България, коментира решението на компанията: „Наясно сме колко стрес и промени в начина на живот носят извънредните мерки от пандемията на COVID-19 и знаем, че в допълнение към задължителните методи за превенция, много хора ще прекарват повече време у дома, със семейството, често пред телевизора. Ето защо, като компания, която се грижи за своите съграждани и в стремежа си да облекчим ситуацията, решихме да дадем над 200 телевизионни канала безплатно, за да предложим неограничена информация и разнообразие в дома на нашите клиенти. Ние сме съпричастни и ще направим всичко възможно да помогнем на обществото да се справи с трудната ситуация. Затова нашият призив е: бъдете разумни, останете вкъщи с Вашите близки и се информирайте и забавлявайте с вашата любима телевизия.“
 

Следващата стъпка от кампанията за дигитална солидарност на А1 ще бъде насочена към частните клиенти, които ползват мобилни услуги от компанията. На 18 март (сряда) частните клиенти, както и бизнес клиентите, обслужвани от личен консултант, ще могат да се възползват от еднократен бонус пакет от 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост, независимо дали имат абонаментен план или са на предплатена услуга. За да се възползват от пакета, абонатите трябва само да се регистрират и да влязат в мобилното приложение Моят А1 или в секцията на Моят А1 на A1.bg и да активират пакета от специалната секция “Добави МВ”. Пакетът ще важи за 30 дни след активирането му. Допълнителна информация ТУК.

 
Магазините на телекома, с изключение на тези в молове и търговски центрове, ще продължат да работят, но при намалено работно време до 18:30 часа, а в обектите ще се допускат до трима клиенти едновременно. Ситуацията в България продължава да променя ежедневието на всички в страната.
 
Още преди да бъде обявено в петък, А1 призова своите клиенти да използват новите технологии, за да ограничат излизанията си до магазините на компанията. Използването на каналите за самообслужване е сигурно, бързо и удобно, затова екипът на А1 гарантира тяхната надеждност дори и в усложнената обстановка в страната:
 
  • Сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg.
  • Мобилното приложение Моят А1 позволява на клиентите да управляват всичките си услуги. С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.
  • Хората, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.
  • Подробна информация за продуктите и услугите на А1 може да бъде открита и в специализирания портал за самообслужване a1.bg. В него могат да бъдат открити най-често задаваните въпроси във връзка с услугите интернет, телевизия, домашен телефон и други.

* - За клиентите на сателитна ТВ услуга каналите са над 120 поради технологични причини. Клиентите на аналогова ТВ, Xplore TV GO и бизнес ТВ не се включват в обхвата на кампанията.
За връзка с "Корпоративни комуникации" - pr@a1.bg