Онлайн чат с наш сътрудник;
На телефон *88 или +359 88 123;
Информираме Ви, че поради обявеното извънредно положение в страната линиите са претоварени и връзката с нас може да отнеме време. Обслужваме с приоритет всички технически затруднения с мобилни и фиксирани услуги, защото е важно за нас да имате връзка с близките си и да можете да се забавлявате в дома си. Справка за вашите фактури, активация и деактивация на услуги, както и плащане на месечната ви сметка са достъпни в Моят А1 в сайта и приложението.
На имейл customerservice@a1.bg;
От приложението „Моят А1“ – секция „А1 Гаранция – Моята обратна връзка”
При нужда от съдействие с технически проблем с фиксирани услуги: www.a1.bg/video-assistant или сканирайте QR кода;
При необходимост от ремонт на устройства, закупени от А1 България, можеш да подадеш заявка за сервизно обслужване онлайн по e-mail на deviceservice@a1.bg;
Виж каква информация е нужно да изпратиш тук